Wednesday, January 15, 2014

Mimie Harianie Alias Meeting Di Kedai Mamak.


Pengerusi Biro Media Sosial dan Digital Puteri UMNO, Mimie Harianie Alias bersama rakan-rakan puteri membincangkan hala tuju dan perancangan Biro dalam masa terdekat ini.

Walaupun hanya di Kedai Mamak tidak menjadikan itu sebagai halangan untuk menunaikan tanggungjawab sebagai ketua.

Perkara pokok yang dibincangkan adalah pembentukan jawatankuasa kerja bagi menggerakkan biro itu nanti disamping memerhatikan perkara yang dirasakan perlu diberi perhatian khusus untuk memantapkan lagi biro di masa akan datang.

Mimie Harianie bersetuju untuk menggelarkan Biro Media Puteri ini sebagai "Rakan Media Sosial Puteri" atau singkatannya RMP. Tujuannya untuk memudahkan sebutan dan mudah diingat tetapi tidak mengubah nama asal biro itu. 

Mimie Harianie mengakui tugas yang digalasnaya untuk membina rangkaian Rakan Media Sosial Puteri (RMP) ini bukan kerja mudah, ia memerlukan ketekunan, kesungguhan dan bantuan dari "Orang Lama" namun atas kepercayaan yang telah diberikan kepadanya beliau sanggup dan berjanji akan membuat yang terbaik untuk kepentingan Puteri di masa akan datang.

8 comments:

  1. jemputlah kekawan untuk bantu sebarkan....

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Terima kasih, Otai-otai memang diperlukan untuk memberi tunjuk ajar kepada kami.

      Delete
  3. Bijak jika mengambilkira pengalaman otai.Syabas Puteri.Jgn malu bertanya mereka yg tidak sebaya atau tidak sama level ilmu akademik.Respect is the word.

    ReplyDelete